Network Menu

Välkomna på årsmöte 2019

Välkomna till årsmötet som i år äger rum på Nordiska Museet den 3:e februari kl 14.

Vi hoppas att så många som möjligt av våra medlemmar vill vara med och blicka tillbaka på det gångna året, träffa vår styrelse och vara med och forma SWEA Seattle 2019. Mötet är som vanligt gratis och vi bjuder på kaffe och semla. Det finns också möjlighet att besöka museet före och efter mötet utan kostnad.

I år sker anmälan via evite. Kontakta ordförande(Replace this parenthesis with the @ sign)sweaseattle.org om du inte fått den! Vi behöver din anmälan senast den 1:a februari. Om du inte kan närvara så skriv gärna under en fullmakt och ge den till någon som kan vara med vid mötet och avge din röst.

Mötet är endast för medlemmar och bara de som redan har betalat medlemsavgiften för 2019 har rösträtt vid mötet. Så betala medlemsavgiften nu eller ta med en check till årsmötet om du inte redan har betalat. Du kan också skicka en check till vår kassör, Anna-Karin Salander, eller betala här via Paypal.

Nya medlemmar måste ansöka och få godkänt av styrelsen att de får bli medlem innan de kan vara med på mötet.

Länk till paypal finns på hemsidan under medlemsskap.

Årsavgiften är $58 (om du är under 25 år betalar du hälften, $29).

Anna-Karin Salander, 722 N 82nd St, Seattle, WA 98103

Vi ser fram emot att träffa er alla den 3:e februari!

.

Varmt välkomna!

hälsar

SWEA Seattles styrelse