Network Menu

SWEA Årsmöte 2017

sommartarta

Gott Nytt År och varmt välkomna att njuta av “Go-fika” medan vi avslutar 2016 (även i böckerna) och börjar blicka fram emot 2017!

Välkommen till årsmötet för 2016 som vi åter igen har på Svenska Klubben i Seattle. Dörrarna till fikabuffén öppnas kl 14.30 och vi siktar på att börja själva mötet kl 15. Vi hoppas att så många som möjligt kan komma och vara med och blicka tillbaka på det gångna året, träffa vår nygamla styrelse och vara med att forma SWEAs 2017! Som vanligt är mötet gratis.

I år sker anmälan här via evite. Vi behöver din anmälan senast den 24 januari. Om du inte kan närvara så skriv gärna under en fullmakt och ge den till någon som kan vara med vid mötet och avge din röst.

Endast medlemmar som har betalat medlemsavgiften för 2017 har rösträtt vid mötet. Så betala medlemsavgiften nu eller ta med en check till årsmötet om du inte redan har betalat. Du kan skicka en check till vår kassör, Anna-Karin Salander, eller betala via Paypal (länk finns på www.seattle.swea.org under Medlemskap) Årsavgiften är $58 (om du är under 25 år betalar du hälften, $29).

Anna-Karin Salander, 722 N 82nd St, Seattle, WA 98103

Fullmakt och andra dokument som årsberättelse och budget med mera kommer att skickas ut via e-mail.

Vi ser fram emot att ses igen söndagen den 29 januari!

Varmt välkomna!

hälsar

SWEA Seattles styrelse

Medlemsavgift 2017:

$58 per år (under 25 år $30 per år), kan ändras på årsmötet. Halv medlemsavgift efter 1:a september.

Avgiften betalas via PayPal eller via check till kassören.

Full medlemsavgift, $58:
paypalbutton